ingång

Hejsan!
Har precis kommit hem efter en lång kväll hos Issa med massa härliga personer! Issa hämtade mig på moppen runt 14.00 sen var vi hemma hos henne. Vid 20.00 kom Olivia sen runt 21.00 kom Fredrik, Oscar, Anton och Felix vi kollade på låt den rätte komma in läääskig film, men det blev en himla massa skratt!! :D Sen skjutsade Issa hem mig och kom hem för 10 minuter sen! :D En lyckad kväll helt enkelt!! :D

Egentligen skulle jag varit på skavlöten ikväll men Issa orkade inte och jag orkade inte åka buss dit det ligger så himla off så jag struntade i det det blev en lyckad kväll iaf!!!! :D:D

Kram Nelly


Kommentarer
Postat av: Anonym

För fan nelly du glömde en viiiiiiiktiiiiig sak!!!!! tänk midda och du kommer på det!!!! :D hahaha

2009-08-24 @ 17:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0