lady gaga

Heeeej! :D

Igår var jag på lady gaga med min storasyster, hennes pojkvän och hennes kompis Friiiiida!! :D Träffade även Mat & Carro där! :D Det var iaf jätte kul på gaga och efter när konserten var slut åkte vi lite saker. :D Dem försökte få med mig upp i fritt fall men vafan jag hatar den jag åker allt förutom fritt fal.

Då när jag står och väntar på att dem ska komma ner hamnar jag på nåt ställe som är avspärrat som inte jag fattade. Jag står där helt själv till slut kommer en vakt fram till mig och frågar om jag väntar på lady gaga jag ba vaa?  Han ba du måste stå bakom stängslet. Då kollar jag dit och där står fett mycket folk och trycker. Tänka och lady gaga hade kommit när jag stod där inne  feettt coooooooolt och alla andra stog och tryckte utanför ett jävla staket! hahah! Men synd nog kom hon inte när jag stod där!! :( 

Nu ska jag packa och sola åker till Gotland ikväll suuuuuuuckeeeeerssss!!!!! :D

kram / Nelly


Bilden har inget med texten och göra det är Kerstin och Jag på Karlberg!! SAAAAKKKKNAAAAR!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0