dagsverket

heej

igår sova jag hos Anna eftersom vi hade dagsverket idag. Vi hade en sådär rolig kväll. När vi skulle logga in på datan trodde vi att vi sparade hennes brorsas svenska uppsats om August Strindberg men tydligen inte den raderades. Så vi blev tvungna att hjälpa till att skriva om den. :S Vi hade iaf rolig ändå speciellt när vi såg att vi hade råkat skriva Stringberg istället för strindberg, shit vad jag skrattade. Vi behövde iaf inte skriva klart hela texten typ halva! :D men men så kan det gå tyckte faktiskt synd om honom. Nu ska jag kolla på tv! :D

kram N

 anna och jag gamal typ 2 år sen!!! och om ni inte fatta det så har vi klätt ut oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0