sjuk

heej

Kul kväll....jag är sjuk!! :( PÅ avslutningsdagen det är jätte kul verkligen!!! Idag efter avslutningen som jag och Anna kom försent till pga att anna försov sig vi kom springande in i matsalen och han precis! :D Kände redan då att denna dag kommer sluta illa!!

Efter skolan skulle jag och R stanna för vi skulle krama en kille i nian som är identiskt lik Zac Efron men vi pallade inte. Vi åkte istället hem till Anna , jag, Rebecca, Lisa och Anna det var roligt vi lagade tacos till lunch. KOm hem runt 16.00 och var dö förkyld, ont i huvudet, och hade lite feber. Så NEEEEJ jag får inte gå ut ikväll KUL!!!!? NU ska jag knarka alvedon måste bli frisk till Söndag!!!

kram Nelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0