Svante the horse

Idag började dagen med att vi tog bussen til hägerneholm där vi skulle rida! Det var as kul, jag & mat fick typ den minsta hästen som hette svante. Svante var den lätt den gulligaste hästen! Haha nelly fick den största hästen, fätt läskig typ dubbelt så hög som mig! Efter ridningen hade vi lite lektioner sen var den äkliga skoldagen slut. Jag, nelly, mat & oliven åkte hem till mat och bakade kladdkaka och åt godis, det var asgott! Nu har vi alla åkt hem och jag sitter här och ska snart ut och spela fotboll. Dagens humör är trött & lite sur/ledsen på en viss person! Tudels er Reb
Imorgon är jag ledig
så himla najs, dagsverket i skolan ska typ tvätta bilen eller ngt!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0