dålig uppdatering

hejsan

Nu var det riktigt länge sen och jag är jätte ledsen att jag inte skrivit något!! :( Jag har haft så himla mycket i skolan så jag har inte hunnit!! Idag hade vi iallafall eng prov som gick helt okej . Imorgon slutar vi klockan ett grymt skönt!! Då ska jag och R in till stan måste köpa present till min lillasyster som fyller år på Torsdag!!! JUSTE GLÖM INTE ATT JAG FYLLER ÅR PÅ FREDAG!!!! :D Jag har även cup från Torsdag till Lördag bravo basket cup! :D Så jag ska spela match på min födelsedag då kanske vi vinner! :D Håller tummarna. Nu måste jag forsätta på mitt repotage om bellman som ska vara inlämnat imogon skriver mer imorgon!! :D

kram nelly


Bilden har inget med texten att göra. Den är på mig & Hanna när vi serverade på en 50 års fest! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0