halv dag

heej,

idag i skolan hade vi halv dag riktigt jävla najjs!! :D
Efter skolan runt 13.00 åkte jag Rebecca & Jenny in till stan. Jag köpte present till min lillasyster och jag fick en present av Jenny eftersom jag fyller år på Fredag! :D Det var ett Linne från monki hur fint som helst!! :D Nu har jag precis kommit hem och är jätte trött ska nog gå och sova lite....:D Jag kommer antagligen inte orka med fotbollsträningen. Eftersom imorgon har jag basket cup från den 21-24 maj. Det är mnst 4 matcher vi ska spela så jag måste vila upp mig eftersom jag har lite träningsvärk! :D Nu ska jag sova och får se om jag orkar fotboll sen annars ska jag kankse träffa Emma efter hennes tennismatch!! :DJuste jag fick VG på mitt matte prov, franska och engelska prov yääääääääh! :D

kram Nelly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0