jag <3 ben & Jerry's

Heej,

skulle gentligen träffat några kompisar ikväll men jag orkade inte så jag köpte ben & Jerry's och åt, ( Jag åt INTE hela) och kollade på talang 2009 och berg flyttar in. Nu ska jag kolla på one tree hill den absolut bästa serien som finns skojar inte!! :D Juste idag hade jag franska prov som var svårt och gick väl sisådär. På svenskan hade jag och Rebecca skit roligt jag skulle orka berätta men ingen kommer fatta och det är bara vi som tycker det är roligt ! :D men jag ÄLSKAR vå humor!! :D Imorgon är det mitt i cupen finaler i basket hela dagen i tibble så jag tillbringar dagen där, sen på kvällen ska jag vara med Mathilda det ska bli hur kul som helsT!!!! :D :D Juste imorgon är det melodifestivalen!!! Slänger in en bild på Mathilda!! :D

kram nelly 



Kommentarer
Postat av: Anonym

One Tree Hill är bäst så är det bara!

2009-05-16 @ 00:57:21
Postat av: Mathilda

tack för den ! :D:D

2009-05-16 @ 10:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0