missat några dagar

hejsan,

jag som var så himla glad att det äntligen var basket cup..också han jag spela en och en halv match kul av 4 st..kul . Jag stukade foten efter halva andra matchen i Torsdags och hoppar nu på kryckor!! Jag var hos doktorn och röntgade på Fredagen ( PÅ MIN FÖDELSEDAG :D ) men det var ingen skelettskada som tur var! :D Dem sa att det var en rejäl stukning eftersom jag inte äns kan stöda på foten! :S Kan jag inte det på Måndag så måste jag till doktorn igen..:s och just nu kan jag inte gå på den! :S. Jag kan inte få på mig jeans eftersom min fot är så fet så just nu är det mjukisbyxor som gäller men det tänker jag inte haa på Måndag då ska jag få på mig jeans eller chinos!!!!:D

aja, min fördelsedag var jätterolig annars förrutom min fot. som är helt fet och svullen. Jag fick iaf kläder, en ny mobil, klädcheckar, väska, pengar, bikini och annat!! :D  OCH TACK TILL ALLA SOM RINGDE OCH GRATTADE MIG OCH SKREV PÅ FACEBOOK!!!Nu ska jag kolla på Robinson snart. :D

kram Nelly


Kommentarer
Postat av: Kajsa Lindwall

Vad fick du för mobil Nelly?

2009-05-27 @ 22:11:51
URL: http://kajsalindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0