om igår kväll! :D

Hejsan allihopa! :D

Jag vaknade just och ska snart äta frulle. Men först tänkte jag berätta om igår kväll. Kvällen var riktigt lyckad!! Det var jätte roligt och mysigt. Det började med att jag mötte upp Issa, Emma och Olivia vid allén sen drog vi ner till bryggan och tände grillen. Senare kom oscar, patrick, fredrik, och anton. Och vi satt där på bryggan tills klockan blev halv elva och det började spö regna. Vi cyklade / sprang till fotbollsplaanen där vi tog skydd i ett typ spelar bås! :D Efter ett tag bestämde vi oss att dra hem till mig vi kom dit vid elva tiden och satt ute på vår veranda och pratade till typ klockan kavart över tolv då alla drog hem.

Nu till Idag jag ska på några sm-finaler i handboll i globen? Jag vet jag är inte interesserad av Handboll men Anna & Hanna ska dit och tänk hur mycket folk det är i globen!! :D Ikväll vet jag inte kanske kolla på skräckfilm med några får se hur det blir. Nu ska jag äta frulle.

Jag lägger in bilder från igår när Emma och Issa uppdaterar sina! :D

toddels Nelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0