orvar123

hahaha första inlägget som vi skirver tillsamans. Idag efter skolan åkte vi till ica stopp och köpte en varsin ben & jerry. Vi åkte sen hem till mig, R och solade en liten stund. Vi har bara varit inne på datan resten av tiden så jävla kul allt jag säger är orvar123! Igenterligen är det bara jag som skriver/ R eftersom nelly förbereder sig för en cykeltur hemåt. Nu har hon precis åkt.. Imorgon har jag fotbollsmatch, sen ska jag åka till stan med nelly sen på kvällen ska jag typ grilla eller nått.

juste idag i skolan så såg vi niornas egna teater den var helt ok , men ganska långtråkig! Men dagen var riktigt najs bara en & en halv lektion. pusspusspusspusspuss



"jättefina" bilder från tågresan till åkersb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0