pluggdag

hej,

Det var jätte kul med Mat igår vi pratade verkligen om allt så himla skönt att få prata ut och åt ben & Jerry's. !! :D Vi somnade runt 2 och jag vaknade klockan 10.00 imorse. Då väckte jag mat för jag ville kolla när bussarna går eftersom det är söndag. Bussen gick 11.26 men tåget gick 10.51 så jag bestämde mig för att ta det, min buss från centrum gick 11.12 så jag var hemma runt halv tolv. Jag satte mig då och oluggade 1h sen kollade jag slutet på robinson som jag missade igår sen pluggade jag lite till typ 30 min och nu har jag precis ätit lunch. Imorgon har jag fysik prov och jag har 4 sidor kvar att anteckna det känns ändå skapligt bra! :D På Tisdag är det engelska prov på ALL grammatik och massa verb sedan hör och läs förståelse. Och jag har inte börjat träna ska nog göra det nu. :D

kram Nelly

 denna ben & jerry åt jag igår..

 och denna i fredags

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och vilken var godast då? ;P<3

2009-05-18 @ 16:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0