Stan

idag har vi vart i stan. Min morgon började med att vi körde fotbollsmatch mot lidingeö, vi spelade lika med tre-tre. Jag gjorde eet mål, wohoo!Nelly var och kollade på matchen sen åkte hon med mig hem eftersom vi skulle till stan, vi åt på donken i hägernäs sen åkte vi vidare till stan. Där gick vi mest runt i affärer jag handlade faktiskt inget, förutom godis. Skulle engenterligen vara med mat & några boys från min klass ikväll men det blev inget eftersom jag har match imorgon tidigt och för att jag inte orkar! Men jag skriver mer och lägger in bilder imorgon för min datas internert funkar inte så jag sitter och är inne på min broders data han kommer snart hem så jag måste draa. Nu äre robinsson som gäller final ffs. jag hejar på anna. Tudels / reb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0