sunday

Hola

Helt underbart väder idag !!! :D Imorse gick jag upp vid 07.00 eftersom jag skulle hänka mat till mini marathon :D Vi fick packa en jävla massa påsa som alla som sprang skulle få men vi skulle inte få dela ut dem!! :O Det är ju de som är dt roliga! ::D Det var någor cheerleading team som skulle dela ut dem. Men jag och Mat tog på oss varsinn gul väst och började dela ut till alla små barn som kom i mål sjukt söta och ingen brydde sig vad vi gjorde.!! :D

Det var en grymt varm dag så vi låg och sola där på gräsplanen det var på stadion! :D En jävla massa risenta fick jag med mig hem oxå! :D NARRE!! :D ÄLSKAR RISENTA!!!! aja, jag och mat lacka iaf sönder på dem där jävla cheerleaderna dem sög förresten!!! :D hahahahah ååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhh SOPPOR!!!!!! :D När jag kom hem pluggade GO GIRL!! :D Nu ska jag kolla på tv! :D Förtjänar det tycker jag! :D

kram nelly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0