It was a wunderful day

Idag i skolan har det hänt ganska mycket saker två av dem är att vi har haft engelska prov som gick bra, och uppsjungning som jag fick vg på men vissa fick vg eller vg + det vet man inte än men jag hoppas på vg+, men har absolut ingen aning. Efter skolan åkte jag och mat till täby jag handlade en grå munktröja, en bikini & ett linne. Mathilda köpte en byxdress as fin från bikbok. Nu sitter jag här och är lite stressad, Tudels / R

enkelt bas-linne med fick på sidan    bikini som man kan ta bort axelremmar på med snygga detaljer.
- allt från gina tricot utom den gåra munktröjan, som är från h&m. lägger inte in bild på den för alla vet hur en sådan ser ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0