värdelöst

heej.

Jag vet jag sämst på att komma på överskrifter men orka bry sig!! :D Skolan idag var kort endast 3 lektioner eng, matteprov och SO. PRovet gick sisådär hoppas på VG iaf annars blir jag nog sänkt i mitt betyg! :S Vi hade sedan idrottsdag och vi körde basket var inte speciellt roligt. Imorgon är det franska prov det är så himla mycket i skolan nu och jag mår så jävla dåligt av det!! Hela humöret styrs av skolan. Får jag bra på proven är jag jätteglad går det dåligt mår jag skit. Och just nu går det INTE bra har nog failat på 3 eller 4 prov i rad!! DET ÄR HUR JOBBIGT SOM HELST!! Måste återgå till franskan..Hoppas ni inte har lika mycket i skolan!

kram Nelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0