skolan....ovanligt rolig



Bild: Hittade en gammal bild från när vi var och grilla några från fotbollslaget typ 6 månader sen kanske! :D 

Idag i skolan var det faktiskt roligt!! :D
Vi började med slöjd som är lungt sen matte jag fick VG på oförberedda provet, jag är nöjd. Sen på franskan så fick jag igen mitt prov fick G vad kunde jag göra mer än att sitta och skratta gud vad jag inte är bra på franska, och sen var det bild då jag & mat satt uppe vid datan och jobbade! :)

Sen på svenskan skulle vi skriva en novell grej orkar inte förklara men det var iaf otroligt kuuuuuul!!! :D

Aja, allting var bara väldigt roligt idag i skolan, en ovanlig känsla!! :D

Peace and love Nelly

Kommentarer
Postat av: Olivia

kämpa nian ut nu nelly, du ska in på östra real !! ;)

2009-10-14 @ 21:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0