basket ger träningsvärk

Heej!

jag är sjuuuuukt trött efter en lång dag. Imorse gick jag upp halv åtta eftersom jag hade träning klockan 09.00 i vasalund. Efter träningen som höll på i 1h och 45 minuter åt vi lunch sen hade vi möte sen hade vi träningsmatch vi vann med 66-20 sen skulle vi gå och handla till grillningen sen grillade vi med laget på kvällen. Jag kom hem klockan halv åtta så jag har varit i vasalund 10 h och 30 min idag! :D  

Jag har träningsläger i helgen så imorgon är det exakt samma schema som gäller fasst vi ska inte grilla på kvällen. Nu ska jag typ gå och sova så att jag orkar imorgon!!! :D

Skulle varit hemma hos Emma ikväll med Linnea och lite annat folk men eftersom jag är baajs trött orkade jag inte!! :(

Bild: Linnea & Emma dt var et tag sen jag träffade dem saaknar dem!!!! <3

kram Nelly



Kommentarer
Postat av: Linnea

Va gullig du är Nelly! Jag saknar dig också min gulleplutt :)

2009-09-06 @ 14:06:42
URL: http://linneasambor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0