BRING IT ON BITCH



Fint väder utomhus = bilder utanför huset!

ooooh snygg bild, host.. jag hade i alla fall linnet på mig idag sen jeans
himlen är väll underbar!

mellanmål, me like. jag var hungrig som en gris!

Denna dag har faktiskt varit sjukt rolig vet inte varför, men det bara var så.. skulle in till stan men varför skulle jag dit jag var ju pank så jag sket i det! Imorgon har vi slöjd och vi ska sy om kläder, jag ska sy om en ful klänning till ett linne. Nu ska jag läsa bok. Seya, don't wanna be ya! /rebecca

juste idag ska jag och några från mitt lag provträna i tis (fotboll). jag har provtränat en gång förut men jag började i ifk istället..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0