PADDLING MED 9C2!!

Heej! Nu ska ni få höra om paddlingen!! :D

ÄNTLIGEN hemma från paddlingen. Det var så att vi har varit på paddlat med klassen och tältat på någon random ö , hahah btw jag hade tältat där när jag var liten. :D Alla mötes Onsdag morgon utanför skolan det spöregnade vi åkte kommunalt till skevbokvarn vilket tog typ 4 timmar. Där mötte vi 9c1 som redan hade paddlat dem sa att det var HEMSKT!! BRA START!!

Igår paddlade vi 8 km tog typ 4 timmar fick lite damp i slutet men annars gick det bra.
Vi kom fram till någon random ö där vi skulle tälta vaknade imorse hade cp ont i hela kroppen!! Jag och R hade även fetaste spindeln i tältet. När vi skulle tillbaka till kanot uthyrningen tog det 50 min att paddla vi tog en genväg YEES! Hela vägen tillbaka hade jag rådamp på kanoten för den ville fan inte åka dit jag ville!! Men Mathilda som jag paddlade med försökte lugna mig genom att säga:

- Men Nelly det blir inte bättre för att du är sur!! Ta ut ilskan på att paddla istället för att slå på kanoten.

Förlåt om jag var otrevlig Mat men det går fan bättre när man är arg. Väl framme vid uthyrningen så bär vi upp vår kanot och vi ska åka kommunalt hemma som tar 4 timmar!! Juste höll på att glömma Martin ramlade i vattnet när han skulle gå ur kanoten stackarn!

Jag såg fram emot den här "klassresan" tänkte att det kunde bli kul men naaej fyfan paddla är nog inte min grej! Eller paddling är nog inte 9C2s grej vissa var iof sjukt bra! Längtar tills vi åker på den riktiga klassresan till riksgränsen i 1 vecka!! NAAAJS!!

KRAM / NELLY

R tog bilder hon kanske laddar upp dem senare! :D




hahah det är mathilda i bakgrunden min paddel kompis!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0