SAY HELLO TO ICE WATCH


fuckface.. ville bara visa mitt nyklippta hår, de klippte as mycket eftersom jag plattar sönder det, snyfft!

fick en ice watch av mamma(samma pris fast andra färger som treatoni) eftersom en av mina andra klockor hade gått sönder.. TACK MADRE

Idag efter skolan mötte jag upp mamma i täby. Vi gick till frisören som kapade mitt hår.. Sen kollade vi på klockor och eftersom jag behövde en ny fick jag en. Ikväll är det idol som gäller, wohooo. Imorgon har vi skoljoggen, ovanligt för mig men jag är sjukt taggad, :O Perfekta dagen, två lektioner, lunch, skoljoggen, hem! Och senare på kvällen ska jag gå på bio med massa folk :) :) KÄRLEK /rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0